دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

مشخصات پیانو آکوستیک خوب

مشخصات، قیمت و خرید پیانو آکوستیک با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا

مشخصات پیانو آکوستیک خوب

۲۶۳ بازديد

پیانو آکوستیک
از وقتی که پیانونوازی را شروع کرده‌اید حتما در تمنای داشتن یک پیانو آکوستیک خوب بوده‌اید و شاید حالا زمان آن رسیده که به این خواسته‌ی خود رنگ واقعیت بزنید. در راه رسیدن به این آرزو به طور حتم به مشخصات پیانو آکوستیک خوب احتیاج خواهید داشت. اگر چنین نیازی دارید، در اینجا سعی کرده‌ام با تجزیه و تحلیل نظرات مختلف پاسخ خوبی برای آن پیدا کنم. پس بی‌معطلی به سراغ این خصوصیات برویم.

پیانو آکوستیک گرند و چالش‌های آن

اگر به پیانو آکوستیک گرند علاقه‌ی شدیدی دارید در مخمصه‌ای بزرگ گیر افتاده‌اید. این مدل پیانو اگرچه چشم و دل هرکسی را تسخیر می‌کند اما مشکلاتی هم دارد. جابه‌جایی دشوار و قیمت بسیار بالا از نقاط منفی آن است ولی چیزی از ارزش‌های کیفی آن کم نمی‌کند.

برخی تصور می‌کنند هرچقدر وزن پیانو آکوستیک بیشتر باشد کیفیت آن بهتر است. این باور به‌روزی نیست و تکنولوژی تولید پیانو پیشرفت کرده است و در نمونه‌هایی با وزن متوسط می‌توانید بهترین پیانوهای آکوستیک را پیدا کنید. تذکر دهم که وقتی می‌گویم وزن متوسط منظور چند صد کیلو است و نباید تصور وزنی زیر صد کیلو را داشته باشید.

قیمت پیانو آکوستیک خوب

وقتی از پیانو آکوستیک خوب صحبت می‌کنیم قطع به یقین به قیمت آن نیز اهمیت می‌دهیم. در این زمینه پیانو دیواری مزیتی رقابتی دارد و بسیاری را مجذوب خود می‌کند. وجود برندهای مختلف انتخاب را آسان‌تر هم کرده است و امکان مقایسه قیمت و انتخاب پیانویی که با بودجه‌ی شما سازگار باشد وجود دارد. فقط بهتر است در بین گزینه‌هایی با اختلاف چند میلیونی، کفه‌ی ترازو را به سمت پیانو آکوستیک باکیفیت‌تر سنگین کنید و قیمت را در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دهید.

اگر سال‌ها با پیانو دیواری نواخته‌اید و حالا برای پیانو رویال یا همان گرند خیز گرفته‌اید، باید این را در نظر بگیرید که این نوع پیانو از نظر قدمتی هم ارزش دارد و با خرید آن صرفا یک کالای مصرفی نخریده‌اید بلکه می‌توانید به عنوان یک سرمایه روی آن حساب کنید که اگر بعدها قصد فروش آن را داشتید، ضرر مالی چندانی نمی‌کنید.

سطح نوازنده پیانو

نوازندگی پیانو نیز همچون هر هنر دیگری به تمرین و ممارست فراوان نیاز دارد و بهترین پیانو آکوستیک هم نمی‌تواند مهارت نوازنده را خودبه‌خود بهتر نشان دهد. پس خیال اینکه یک پیانو آکوستیک خوب بخرید و سطح ساز زدن شما بهبود پیدا کند، از سر خود بیرون کنید. چه بسا باید به قدری مهارت پیدا کنید که پیانوی فعلی شما کفاف هنر شما را ندهد و به یک پیانو آکوستیک حرفه‌ای نیاز پیدا کنید و پس از آن به فکر خرید مدل جدیدتر باشید. پس غرور و خودبزرگ‌بینی را کنار بگذارید و با مشورت با اساتید و نوازنده‌های همکار خود زمان مناسب برای نشستن پشت یک پیانو گرند را تخمین بزنید.

اگر در یادگیری پیانو تازه‌کار هستید، پیانو آکوستیک دیواری از هر نظر گزینه‌ای بهتر به نظر می‌رسد. اگر پیشرفت کردید و علاقه‌ی شما به پیانو رو به فزونی گذاشت، آنجاست که باید برای یک پیانوی حرفه‌ای‌تر مثل گرند برنامه‌ریزی کنید.

رمز محبوبیت پیانو آکوستیک
پیانو

شاید بسیاری فکر کنند که رمز محبوبیت پیانو آکوستیک در کیفیت آن است. اگرچه این عامل بسیار مهم است، حرف آخر را عامل دیگری می‌زند. تکمیل اصالت یک پیانو آکوستیک به نوازنده‌ای بستگی دارد که پشت آن می‌نشیند. این همان دلیل مغفول‌مانده‌ای است که به خصوص افراد مبتدی در یادگیری از یاد می‌برند. پس این دو جبهه را باید با هم همراه کنید تا بیشترین نفع را از پیانو آکوستیک ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد