یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

وداع با پیانو آکوستیک

مشخصات، قیمت و خرید پیانو آکوستیک با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا

وداع با پیانو آکوستیک

۲۷۲ بازديد

قیمت پیانو
شاید تلخ باشد که کسی بخواهد آخرین حرف‌های خود را درباره پیانو آکوستیک بزند. این شما هستید که تصمیم بگیرید چه بخوانید و چه نخوانید. من هرآنچه می‌توانستم برای اطلاع و آگاهی بیشتر شما در حوزه‌ی خرید پیانو آکوستیک را شرح دادم. در انتها می‌خواهم وداعی شکوهمند با این مقوله داشته باشم و شما را با مطالبم در زمینه‌ی پیانو آکوستیک تنها بگذارم و قضاوت را به خودتان بسپارم. اعتقاد دارم که هرکس تا حدی می‌تواند به دیگران در انتخاب‌های درست کمک کند و در آخر این خود آن‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند از کدام مسیر بروند. پس واژه‌های پایانی را می‌نویسم.

ضرورت خرید پیانو آکوستیک

من تلاش کردم نشان دهم که از کدام مسیر بروید تا بتوانید بهترین پیانو آکوستیک را بخرید. اما فارغ از اینکه شما کدام مدل را می‌خرید، می‌خواهم بر این نکته تأکید کنم که لفظ خرید این ساز محبوب است که مهم است. حالا اینکه شما از انتخاب خود 100 درصد راضی باشید یا 90 درصد، در درجه‌ی دوم قرار می‌گیرد.

فقط می‌خواهم بگویم که اگر کسی شما را در این مسیر ناامید کرد و به سمت سازهای دیگر سوق داد، حرف او را از یک گوش بشنوید و از گوش دیگر در کنید. چه بسیارند انسان‌هایی که چون خودشان اهل تلاش و کوشش نیستند، به هر دری می‌زنند تا جلوی پیشرفت دیگران را هم بگیرند. به راه خود باور داشته باشید و قید پیانو آکوستیک را نزنید. در هر صورت این اولین نکته‌ای بود که لازم می‌دیدم در این وداع به آن اشاره کنم.  

چرا پیانو از نوع آکوستیک؟

حربه‌ی دیگری که مخالفان خرید و نواختن پیانو آکوستیک به کار می‌بندند، همان ترفند قدیمی معادل‌های ارزان‌تر است. دیجیتالی شدن همه چیز به دنیای موسیقی هم نفوذ کرده و رقیبی برای پیانو آکوستیک شده است. اما من به شما توصیه می‌کنیم گول آن‌ها را نخورید و حتی از پس‌انداز خود برای تهیه‌ی مدل کلاسیک و اورجینال استفاده کنید.

شاید گزینه‌های دیگر شما را وسوسه کنند و من کاملا این موضوع را درک می‌کنم. تمام حرف من این است که خودتان تصمیم بگیرید و نگذارید بازاری‌هایی که می‌خواهند جنس خود را بفروشند، به جای شما تصمیم بگیرند.

اگر از این رهگذار که من ترسیم کردم عبور کنید، چیزی جز سعادت نصیبتان نخواهد شد. اما من فقط در حد گفتن مسئولیت داشتم و پیمودن راه با خودتان است.

پیانو آکوستیک و اصالت
پیانو آکوستیک

مورد دیگری که دوست دارم در این فرصت آخر برای پرداختن به پیانو آکوستیک به آن ورود کنم، بحث اصالتی است که این نوع پیانو دارد. شما هنگام نشستن پشت پیانو آکوستیک می‌دانید که انسان‌های بزرگ عرصه‌ی موسیقی با این ساز نواخته‌اند و حسی از آرامش و عزت نفس به شما دست می‌دهد. تداعی این حس با بسیاری از سازهای دیگر ممکن نیست. اگر مشتاق چنین احساسی هستید، باید انگشت در انگشت پیانو آکوستیک بیندازید و آن را رها نکنید. البته اگر با آنچه که می‌گویم بیگانه هستید و فرقی به حال شما نمی‌کند که یک ساز چه گذشته‌ای دارد، می‌توانید راه‌های دیگر را بروید.

جمله آخر

به عنوان جمله‌ی آخر باید از اینکه گفته‌های مرا تحمل کردید و با صبر به آن‌ها فکر کردید، از شما تشکر و قدردانی کنم. شاید دیدار ما در دنیای مجازی، به ملاقاتی در دنیای حقیقی پیوند بخورد. اگر هم سعادت این اتفاق میمون را نداشتم، بدانید که هنگام نواختن پیانو آکوستیک به یاد شما هستم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد